forum klubu ASG - 1KS Szczytno
Pierwsza Kompania Strzelecka Szczytno
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum klubu ASG - 1KS Szczytno Strona Główna
->
Spotkania i ich terminy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
1 Kompania Strzelecka
----------------
1KSS
Spotkania i ich terminy
O forum
Poligony
Rekrutacja
ASG
----------------
Ogólnie o ASG
Umundurowanie i sprzęt
Filmy i zdjęcia
O taktykach
Pirotechnika
Pozostałe
----------------
O wszystkim
Militaria i surviwale
Sklepik
Zamówienia grupowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
IWAN
Wysłany: Wto 21:26, 24 Lis 2009
Temat postu:
no ja niestety nie będę mógł przyjechać bo mama zjazd na uczelni no i w sumie brak sprzętu do zabijania heheh
Może innym razem
Tomek KGB
Wysłany: Pon 17:43, 23 Lis 2009
Temat postu: 29 Listopada Nowogród
Początek gry: 9.00
Koniec gry: 13.00
Miejscowość: Nowogród
Teren gry: Lasy, okolice Nowogrodu, nad rzeką Narwią (zachodnia strona).
Minimalny wiek gracza: 16 lat (za zgodną rodziców).
Wyposażenie niezbędne: okulary, czerwone oznaczenie trafionego.
Drużyna lub gracz zgłasza swój udział w grze najdalej do piątku godzina 24.00.
Szczegóły scenariusza będą ujawnione na miejscu gry.
W przypadku niskiej frekwencji gra może zostać odwołana, albo przekształcona w grę treningową.
Pytania: 604 933 337.
Zasady na jakich gramy:
1. Szczegóły scenariusza i zadań ustala organizator.
2. Każde trafienie się liczy. Trafienie możemy usłyszeć, zobaczyć, poczuć. Możliwe jest "zabicie gracza" z bliskiej odległości poprzez tzw. deklaracje strzału. Jeżeli odległość nie jest większa niż 10 m to gracz może "zabić" gracza przez deklaracje, ale ilość "zabijanych" w ten sposób graczy nie może być większa niż 2. Gracz atakujący musi być przygotowany do oddania skutecznego strzału.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry, lecz nie eliminuje gracza. Gracz, który został trafiony w broń, nie oznacza się czerwienią, nie oznacza broni - po prostu nie strzela.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie lub innym wyraźnym miejscu i siada w miejscu trafiania. Bezpośrednio po trafieniu gracz wykonuje znak (ręka w górze) lub daje sygnał (dostałem!). Sygnału głosowego nie należy dawać kiedy takie zachowanie może zdradzić zamiary atakującego.
5. Gracza trafionego można przetransportować do bazy/szpitala i tam go uleczyć. Szpitale zakładamy według ustaleń scenariusza. Mogą to być szpitale stacjonarne, zakładane w jednym konkretnym miejscu na początku gry, albo szpitale polowe, zakładane w dowolnym miejscu.
6. Gracz trafiony nie podpowiada, nie używa radia w celu informowania graczy, nie gestykuluje.
7. Leczenie w bazie/szpitalu trafionego gracza trwa 20min. lecz musi przy nim przebywać (w odległości max. 5m) przynajmniej jeden gracz nietrafiony.
8. Jeden gracz nietrafiony może transportować do bazy nieskończenie dużą liczbę osób tylko osoby te muszą trzymać się cały czas prowadzącego (nietrafionego) gracza. Ze względu na trudne ukształtowanie terenu, lub dużą liczbę "holowanych" dopuszcza się "oddzielanie" się od gracza nietrafionego ("holującego") na odległóść 1-2 metrów.
9. Jeden nietrafiony może leczyć nieskończenie dużą liczbę graczy tylko wszyscy muszą być w bazie/szpitalu i nie mogą być oddaleni od niego o więcej niż 5m.
10. Każde oddalenie się nietrafionego od leczonych graczy trafionych kasuje ich czas leczenia do zera tj. muszą ponownie leczyć się 20 min.
11. Jeżeli gracz prowadzący trafionych do bazy/szpitala sam oberwie, wtedy cała grupka prowadzonych siada z nim w miejscu jego trafienia.
12. Szpitale mogą być celem ataku. Kiedy atakowany jest szpital, gracze z czerwienią mogą położyć się na ziemie, aby uniknąć trafień. Aktywny gracz w szpitalu, czyli ten, który leczył może oddalić się ze szpitala nie chcąc narażać swoich kolegów.
13. Ogień ciągły może być używany tylko w przypadku gry na real-capach oraz na low-capach i mid-capach, załadowanych kulkami do ilości real-capów. Gracze używający magazynków typu hi-cap mogą używać tylko i wyłącznie ognia pojedynczego. Ponadto ognień pojedynczy, bez względu na rodzaj magazynków, obowiązuje graczy posiadających repliki, których prędkość wylotowa jest większa niż 430 fps (nie dotyczy broni wsparcia). Na potrzeby konkretnych scenariuszy może dodatkowo zostać wprowadzony limit kulek.
14. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 20 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny.
16. Dopuszcza się stosowanie granatów i min hukowych, dźwiękowych. Zasięg granatu czy miny nie jest uzależniony od kulek czy grochu, które mają razić przeciwnika - zasięg ten wynosi zawsze i bezwzględnie 3 m. Granatami mogą być zwykłe petardy. Minami mogą być urządzenia wydające dźwięk, odpalane przez przechodzącego gracza lub drogą radiową. Jeżeli w momencie zadziałania miny lub granatu gracz znajdował się w odległości 3 m lub mniej to zachowuje się tak jakby został trafiony.
17. Po trafieniu nie możemy brać jeńca. Jeńcem może być tylko osoba, która nie zginęła od kuli, ale się poddała z różnych powodów. Jeńca możemy przetrzymywać 40 min (liczy się czas od przejęcia w niewolę).
Pytania dotyczące zasad można kierować na forum. Pytania łącznie z wyjaśnieniem / odpowiedzią będziemy zamieszczać na forach innych drużyn, które będą zaproszone na grę.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin